Гарантії

Гарантійним обслуговуванням є безкоштовне усунення недоліків продукції, що виникли з вини виробника, за умови дотримання правил експлуатації, що встановлюються виробником.

Термін гарантійного обслуговування коливається від 1 року до 10 років залежно від виду техніки та конкретного виробника.

Строк гарантії на продукцію компаній Canon, Olympus, Pentax, Sony,   Panasonic, Fuji – 2роки

Термін гарантії на об'єктиви Tamron – 2 роки (після реєстрації   продукту на сайті www.5years.tamron.eu-- гарантія подовжується до 5 років)

Термін гарантії на продукцію компанії Nikon – 1 рік + 1 рік безкоштовного сервісного обслуговування.

На товари виробництва Sandisk та Transcend обмежена гарантія на весь термін служби.

На решту товарів гарантія складає 1 рік.

Все гарантійне та післягарантійне обслуговування товарів здійснюється спеціалізованими авторизованими сервісними центрами фірм виробників, які мають на те відповідні повноваження.

Гарантійне обслуговування здійснюється лише за наявності товарного чека та гарантійного талона, який є підтвердженням права на безкоштовне гарантійне обслуговування. У гарантійному талоні обов'язково вказується: модель, серійний номер товару, гарантійний термін та дата продажу. Будь ласка, зберігайте його протягом усього гарантійного строку.

Відмова у гарантійному обслуговуванні відбувається у випадках:

  • наявності механічних та інших ушкоджень, що виникли внаслідок умисних чи необережних дій покупця чи третіх осіб,
  • порушення правил використання, викладених в інструкції до виробу,
  • порушення пломб через несанкціонований розтин, ремонт або зміну внутрішніх комунікацій та компонентів товару, зміну конструкцій або схему товару
  • невірного заповнення гарантійного талону

Гарантійні зобов'язання не поширюються на:

  • знос виробу,
  • механічні пошкодження, що виникли після передачі товару споживачеві,
  • пошкодження, що виникли внаслідок недотримання температурного режиму, потрапляння рідини, запиленості, механічні пошкодження,
  • пошкодження, спричинені збоями або невідповідністю стандартам параметрів мереж живлення та інших побічних зовнішніх факторів,
  • пошкодження, спричинені дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або які виникли внаслідок з'єднання та підключення товару до інших виробів,
  • пошкодження, спричинені використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації,
  • використанням нестандартних та/або неякісних елементів живлення, носіїв інформації різних типів, програмних продуктів, які не були поставлені, або рекомендовані виробником